Tältä sivulta löydät asiakkaidemme yleisimpiä kysymyksiä. Ole hyvä, ja valitse kysymystäsi vastaava kategoria:

Tilauksista

K: En ole saanut tilausvahvistusta, vaikka maksoin tilaukseni ja summa on veloitettu tililtäni. Mitä teen?

V: Normaalisti asiakas saa tilausvahvistuksen välittömästi maksun suorituksen jälkeen. Ole hyvä ja tarkista myös sähköpostisi roskaposti-kansio, joskus viestimme päätyvät sinne. Jos et löydä tilausvahvistusta roskaposti-kansiosta, ole yhteydessä meihin välittömästi niin lähetämme vahvistuksen manuaalisesti sinulle. Teknisiä ongelmia esiintyy joskus, se on todennäköisin syy mikset tilausvahvistustamme ole saanut. Pahoittelemme mahdollisesti aiheutunutta haittaa!

K: Mitä tilauksen status tarkoittaa?

V: Voit seurata tilauksesi statusta asiakas tililtäsi nettisivuillamme. 3 yleisintä tilausstatusta ovat:

  • Odottaa maksua: Olemme vastaanottaneet tilauksesi, mutta odotamme vielä maksusuoritustasi.
  • Käsittelyssä: Olemme vastaanottaneet tilauksesi ja maksusuorituksesi. Tilauksesi on käsittelyssä ja lähetetään pian. Saat toimitusvahvistuksen kun tilauksesi on toimitettu.
  • Valmis: Tilauksesi on lähetetty. Saat tilausvahvistuksen kun tilauksesi status on tämä.
Tuotteista

K: Miten Pastel Beautyn tuotteet ovat niin edullisia?

V: Olemme pienikokoinen perheyritys, emmekä omista suurta tuotevarastoa. Myymme tuotteitamme suoraan kuluttajille ilman välikäsiä ja pyrimme pitämään yleiskustannuksemme alhaisina. Kun me säästämme, sinäkin säästät!

K: Ovatko tuotteet aitoja?

V: Pastel Beauty myy ainoastaan 100% aitoja ja käyttämättömiä tuotteita.

K: Mitä jos vastaanotan rikkinäisen tuotteen?

V: Olemme pahoillamme jos tuotteesi on vaurioitunut toimituksen aikana. Pyrimme aina pakkaamaan tilaukset mahdollisimman huolellisesti, mutta joskus toimitus voi vahingoittaa tuotteita. Jos olet vastaanottanut rikkinäisen tuotteen, ole hyvä kerro siitä meille sähköpostitse osoitteessa [email protected] ja lähetämme sinulle välittömästi uuden tuotteen.

K: Voinko vaihtaa tai palauttaa tuotteen?

V: Valitettavasti emme vaihda tuotteita tällä hetkellä. Jos et ole tyytyväinen ostokseesi, voit palauttaa sen meille 3,99€ palautusmaksua vastaan. Kaikkien palautettujen tuotteiden tulee olla niiden alkuperäisessä kunnossa, avaamattomia ja käyttämättömiä, jotta voimme hyvittää tilauksesi.

K: Haluamani tuote on loppu. Milloin tuotetta tulee lisää?

V: Normaalisti saamme tuotteita lisää noin 7-10 päivän kuluessa, joskus nopeammin.

Toimituksesta

K: Mitkä ovat toimituskulut?

V: Normaalisti tarjoamme ilmaisen toimituksen jokaiselle tilaukselle Suomeen (ei seurantanumeroa). Mutta ajalla 10.11.-31.12.2016 lähetämme tilaukset vain seurantanumeron kanssa välttyäksemme pakettien viivästykset ja katoamiset kiireisenä juhlapyhien aikana. Toimituskulu on 3,99 e Postipaketille ja 9,99 e Ovelle-paketille. Ilmainen toimitus kaikille yli 40 e tilauksille.

K: Kauanko toimitus kestää?

V: Kaikki tilaukset, jotka tehdään ennen klo 12 toimitetaan saman päivän aikana ja arvioitu toimitusaika on 1-3 arkipäivää (poislukien viikonloput ja kansalliset juhlapyhät) seurantanumeron kanssa.

K: On kulunut enemmän kuin 3 päivää siitä, kun tein tilaukseni, mutta en ole vielä vastaanottanut tilaustani. Missä pakettini on?

V: Jos olet tehnyt tilauksesi klo 12 jälkeen, toimitamme tilauksesi seuraavana arkipäivänä. Käsittelyaika ja toimitusaika ei sisällä viikonloppuja tai kansallisia juhlapyhiä. Löydät seurantakoodin toimitusvahvistus-sähköpostiviestistä tai asiakastililtäsi. Jos et ole saanut tilausvahvistusta, ole yhteydessä sähköpostitse tai Facebookin kautta välittömästi jotta voimme tarkistaa tilauksesi statuksen.

Maksamisesta

K: Valitsin maksaa laskulla. Milloin ja miten maksan?

V: Käytämme laskutuspalveluina Collector Oy:tä ja Everyday Oy:tä. Sinun tulee tunnistautua pankkitunnuksillasi käyttääksesi lasku-vaihtoehtoa. Laskutuspalvelu-yritys lähettää laskun sinulle laskutusosoitteeseesi kuukauden loppuu mennessä. Esimerkiksi voit tehdä tilauksen milloin vain marraskuun aikana ja vastaanotat laskusi joulukuun lopulla.

K: Tilaus on veloitettu tuplana. Mitä teen?

V: Älä hätäile, ole meihin yhteydessä ja liitä mukaan kopio pankkitapahtumastasi. Palautamme ylimääräisesti veloitetut rahat sinulle välittömästi. Pankkisiirto kestää yleensä 1-2 arkipäivää saapua perille.

Asiakaspalvelusta

K: Lähetin sähköpostia asiakaspalveluun muutama päivä sitten, mutta en ole saanut vastausta.

V: Pyrimme vastaamaan kaikkiin sähköposteihin 24 tunnin sisällä. Jos et ole kuullut meistä muutamaan päivään, se tarkoittaa todennäköisesti sitä, että emme ole saaneet sähköpostiasi perille ollenkaan. Sitä tapahtuu joskus, esimerkiksi teknisen vian vuoksi. Ole hyvä ja ole yhteydessä Facebookin kautta, jos et ole saanut vastaustamme muutaman päivän kuluessa.

K: Miksei teillä ole asiakaspalvelun puhelinnumeroa?

V: Ymmärrämme, että tämä on puutteemme ja yritämme saada asiakaspalvelu-numeron saataville mahdollisimman pian. Siihen saakka, ole hyvä ja ota yhteyttä sähköpostin tai Facebookin välityksellä. Kiitos ymmärryksestäsi!

Blogiyhteistyöstä

K: Teettekö yhteistyötä bloggareiden kanssa?

V: Kyllä teemme. Mutta johtuen suuresta blogiyhteistyö-tarjousten määrästä, emme pysty vastaamaan kaikille bloggareille. Vastaamme vain niille, jotka koemme mielenkiintoisimpina. Vastausaika voi olla 1-2 viikkoa. Kiitos ymmärryksestäsi!

K: Olen bloggaaja ja haluaisin lähettää blogiyhteistyö-tarjouksen teille. Keneen olen yhteydessä?

V: Voit lähettää ehdotuksesi Englanniksi tähän sähköpostiosoitteeseen [email protected] otsikolla “Blog collaboration”. Kirjoita viestiisi selkeästi: nimesi, blogisi nimen ja linkin, blogisi statistiikan (seuraajien määrä, käynnit ja eri kävijät per päivä tai kuukausi), mistä normaalisti kirjoitat ja linkit sosiaalisen median profiileihin (Facebook, Instagram, Snapchat…).

Älä lähetä blogiyhteistyö-tarjousta Facebookin tai Instagramin välityksellä äläkä asiakaspalvelun sähköpostiosoitteeseen, koska sieltä kautta niihin ei vastata.